Centrum Medyczne

Polityka jakości

Spis treści

Misja

Zdrowa i szczęśliwa Rodzina naszych Pacjentów i Pracowników.

  • Codziennie i w każdym działaniu dokładamy wszelkich starań, aby zagwarantować Naszym pacjentom dopasowaną do ich potrzeb, kompleksową opiekę medyczną, psychologiczną i doradczą.
  • Inwestujemy w Naszych pracowników we wszystkich wymiarach ich życia, pomagając im budować samoświadomość, hierarchię priorytetów oraz przestrzeganie systemów wartości.

Wizja

  • Jesteśmy najchętniej wybieraną siecią szpitali położniczo-ginekologicznych na południu Polski.
  • Świadczymy kompleksową opiekę zdrowotną dla kobiet i dzieci w każdym wieku i przez całe ich życie.
  • Jesteśmy organizacją „młodsi-starsi”, gdzie podstawą działania jest współpraca, a podstawą współpracy zaufanie.

Cel

Stworzenie silnej Firmy, we wszystkich wymiarach ekonomicznymmedycznym i etycznym, poprzez budowanie dobrej reputacji, zadowolenia pracowników i lojalności pacjentów by dostarczać kompleksową opiekę medyczną w atmosferze współpracy i etyki biznesu. Nasz cel osiągniemy
poprzez:

  1. Budowę kultury jakości w firmie
  2. Współpracę opartą na Wartościach jakimi się kierujemy
  3. Strategię działania opartą na doskonaleniu

Wartości jakimi się kierujemy

  1. Uczciwość – robimy to, co mówimy, mówimy to, co robimy. Komunikujemy się otwarcie i szczerze oraz postępujemy etycznie. Budujemy zaufanie do siebie i Naszej Firmy wywiązując się z obietnic i rzetelnie wypełniając swoje obowiązki
  2. Odpowiedzialność – dbamy o siebie nawzajem, pacjenta i zobowiązania Firmy. Jesteśmy gospodarzami swojej Firmy, każdego pacjenta traktujemy jak gościa, a każdego współpracownika jak domownika. Budujemy dobrą reputację swoją, naszego środowiska zawodowego i naszej Firmy
  3. Empatia – opiekujemy się z troską i życzliwością, traktując każdego indywidualnie. Okazujemy wsparcie i zrozumienie dla potrzeb, emocji, zachowań, oczekiwań i opinii. Pomagamy w rozwiązywaniu problemów i trudności
  4. Zaangażowanie – chętnie i z satysfakcją okazujemy innym więcej swojej uwagi, cierpliwości i pomocy.

Strategia działania

Obszary naszego działania

Zarząd GRUPY NEOMEDIC i spółek wchodzących w jej skład zobowiązuje się do nadzoru realizacji postanowień zawartych w niniejszej polityce i zapewnienia zasobów do realizacji powyższych celów

Prezes Zarządu
Tomasz Wiśniewski

lek. Sergiusz Waszkiewicz

Dyrektor Medyczny Grupy Neomedic

Pełnomocnik Spółki ds. Jakości Zintegrowanego Systemu Zarządzania w Grupie Neomedic

sergiusz.waszkiewicz@neomedic.pl

Szukaj

Strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookies w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies.